A snake játék története

A snake története 1995-ben kezdődött, amikor is a finn származású Taneli Armanto szoftverfejlesztő jelentkezett az akkor jelentős fejlődésben lévő Nokiához. Armanto megbízása az volt, hogy készítsen játékokat az új Nokia 6110-es mobiltelefonra (ez a típus rá két évvel, 1997-ben jelent meg), melynek játékai közül jogosan mondhatjuk, hogy végül a szerfelett népszerű snake vált ikonikussá.

A snake játék alapjául (ahogy ez igaz az utána megjelenő többi változatra is) egyébként a Gremlin Industries jóvoltából az 1976-ban megjelent Blockade elnevezésű játék szolgált.

Armanto elmondása szerint a mai napig a játék egyszerűségét és az ebből fakadó érthetőségét tartja az egyik legfontosabb elemnek. Azt is elárulta, hogy neki még soha nem sikerült eljutnia a végső és egyben leggyorsabb pályáig. A finn fejlesztő 2005-ben MEM-díjat kapott nagyszerű játékáért.

További érdekes cikkek:

Ajánló
Játsz ezekkel is még egyet!